اخبار ترون

ترون یکی از پلتفرم‌های نسبتا جدید و منحصر به فرد دنیای ارز دیجیتال است که کار خود را از سال 2017 آغاز کرد؛ این پلتفرم از ارز اختصاصی خود که به آن trx گفته میشود استفاده میکند. از طریق ترون میتوان محتواهای مختلفی را تولید کرد و با دیگران به اشتراک گذاشت، که با توجه به میزان ارزش بازدید آنها، سیستم مورد نظر مبلغی را متناسب با محتوای تولیدی در نظر خواهد گرفت؛ این مبلغ با واحد ارزی خود ترون، یعنی trx پرداخت میگردد.

اخبار ترون

با آشنایی سطحی از ترون باید بدانید که در طی گذر زمان، این پلتفرم کاربردی دچار تغییرات و تصمیمات مختلفی نظیر توسعه، همکاری و موارد دیگر میشود که همگی این موارد نیاز به اطلاع رسانی دارند. اطلاع رسانی اتفاقات مرتبط با ترون را در اینجا و از طریق سایت کریپتونگار متوجه خواهید شد.

خبرهای بروز‌رسانی ترون

از آنجایی که از زمان معرفی ترون مدت زیادی نمیگذرد، توسعه و اصلاح یک سری از موارد این پلتفرم، از مسائل مورد انتظاری است که بواسطه اخبار آن، منتشر میشود. شما میتوانید از طریق این اخبار با هر گونه تغییر و تحولی که برای ترون رخ میدهد آشنا شده و به نسبت آن فعالیت مناسب خود را داشته باشید. مثلا ممکن است، یکی از امکانات مهم در ترون وجود نداشته و بعد از مدتی به این پلتفرم اضافه شود. این قضیه با اطلاع رسانی آن از طریق اخبار، به گوش کاربران خواهد رسید.

اخبار قیمت trx

همانطور که در ابتدا گفته شد، trx به عنوان ارز بومی ترون مطرح بوده که بواسطه آن، فرایند پاداش دهی و حتی معاملاتی ترون از طریق این ارز صورت میگیرد. هر چند که این ارز چندان مطرح نبوده و مورد استفاده کاربران بازار ارز نیست؛ اما با این حال برخی از افراد هستند که آن را معامله کرده و یا تبدیل به ارز میکنند.

پس با این حساب باید از وضعیت قیمت trx اطلاع داشته باشید که بتوانید آن را به اشکال مختلفی مورد استفاده خود قرار دهید؛ به همین دلیل کریپتونگار خود را ملزم به ارائه‌ی اطلاعات قیمت trx در مواقع مورد نیاز میداند که در مقطع مورد نظر، کاربران از قیمت ارز مورد نظر اطلاع یافته و امکان انجام معاملات را داشته باشند.

اخبار روز صرافی‌های trx

هر صرافی از تبدیل ارزی trx حمایت نمیکند، بر همین اساس کاربران ارز دیجیتال که میخواهند با trx فعالیت کنند، ملزم به دریافت اطلاعات کافی برای صرافی‌های پشتیبان ارز trx ، از طریق اخبار ترون هستند.

پلتفرم ترون دارای آینده‌ پر باری است، که همین قضیه منجر به افزایش دنبال کنندگان و استفاده کنندگان آن شده است. در این راستا اخبار ترون از اهمیت بیشتری برخوردار شده که کاربران ارز دیجیتال از آن استقبال میکنند. اخبار ترون را میتوانید از طریق کریپتونگار دریافت نمایید.

اخبار دوج کوین

ارز دیجیتال دوج کوین یکی از ارزهای نسبتا قدیمی بازار ارزهای دیجیتال بوده که سرمایه گذاران زیادی را به خود اختصاص داده است.

از موارد جالب این ارز این است که دوج کوین در ابتدا به قصد یک سرگرمی وارد دنیای ارزهای دیجیتال شد. همانطور که از عکس آن مشخص است، این ارز نمادی برگرفته شده از یک سگ ژاپنی دارد که این مسئله را به خوبی برای ما روشن می‌سازد. با این وجود شما امروزه شاهد فرایند سرمایه گذاری به منظور کسب سود در این ارز دیجیتال هستید که به مانند ارزهای شناخته شده‌تری همچون بیت کوین و اتریوم امکان استخراج آن از طریق دستگاه‌های ماینر وجود دارد.

اطلاع از قیمت دوج کوین

تمامی اخبار منتشر شده پیرامون دوج کوین، در نهایت به منظور بررسی تاثیر اتفاقات مختلف، بر قیمت ارز دیجیتال دوج کوین مورد بررسی قرار میگیرد. اطلاع از قیمت دوج کوین، احتیاج ابتدایی سرمایه گذاران برای خرید و فروش این دارایی است که تغییرات قیمت جدید آن را میتوانید از طریق اخبار دوج کوین مطلع شوید.

اطلاع از صرافی‌های پشتیبان دوج کوین

از آنجایی که تعداد و مبلغ سرمایه گذاری این ارز دیجیتال بسیار زیاد بوده و روز به روز هم در حال افزایش است؛ صرافی‌های پشتیبان دوج کوین به ناچار در حال افزایش هستند. اما از کجا قرار است این صرافی‌هایی که به تازگی از ارز دوج کوین پشتیبانی میکنند را شناسایی کنید؟ این مسئله را میتوانید از طریق دنبال کردن اخبار دوج کوین پوشش دهید که این اجازه را به شما میدهد تا با شناخت صرافی‌های جدیدی که از دوج کوین حمایت میکنند، امکان استفاده از آنها را برای خود فراهم آورید.

اخبار تحلیل دوج کوین

تحلیل دوج کوین یکی از موارد حیاتی قابل استفاده برای یک سرمایه گذار است که وی به این وسیله قادر به کسب سودی برای خود خواهد بود. به همین جهت کسانی که میخواهند برای دست یابی به درآمد مورد نظر خود تلاش کنند، به انجام این تحلیل‌ها پرداخته و یا از نتایج تحلیلی متخصصان معتبر استفاده میکنند. هر گونه تحلیل مفیدی که برای ارز دیجیتال دوج کوین منتشر گردد، از طریق اخبار آن به اطلاع دنبال کنندگان ارز دیجیتال، به ویژه سرمایه گذاران دوج کوین خواهد رسید.

با تمام این تفاسیر هر کسی که اقدام به سرمایه گذاری میکند، نیازمند کسب اطلاعات به روز از طریق اخبار ارز دیجیتال است، که در اینجا میتوانید از وضعیت ارز دیجیتال دوج کوین به طور پیوسته و از طریق سایت کریپتونگار مطلع گردید.

اخبار اتریوم

ارز دیجیتال اتریوم به عنوان یکی از مشهورترین ارزهای دیجیتال دنیا، توانسته سرمایه گذاران بسیاری به خود جذب کرده و به عنوان یک ارز قدرتمند در بازار معاملات فعالیت کند. ارز دیجیتال اتریوم را شاید بعد از بیت کوین بتوان به عنوان دومین ارز دیجیتال بزرگ دنیا شناسایی کرد که همانند بیت کوین قابلیت استخراج دارد.

اخبار قیمت اتریوم

مهمترین اخباری که هر معامله‌گر اتریوم، برای فرایند معاملاتی خود نیازمند استفاده از آن است؛ دریافت اطلاعات قیمتی اتریوم است. در همین راستا هر اخباری که در دنیا مرتبط با قیمت اتریوم منتشر میگردد، پس از بررسی صحت و ارزش خبری آن، بواسطه سایت کریپتونگار انتشار خواهد یافت.

اخبار تحلیل اتریوم

برای اینکه بتوان بازه قیمتی اتریوم را برای زمان خاصی پیش‌بینی کرد، میتوان برای بدست آوردن آن از تحلیل‌های کاربردی بازار ارز استفاده نمود. معمولا برای بدست آوردن قیمت قابل پیش‌بینی، از دو تحلیل فاندامنتال و تکنیکال بهره میبرند که از طریق آنها میتوان تا میزان زیادی به قیمت ارز دیجیتال اتریوم واقف شد.

اخبار استخراج اتریوم

اتریوم به عنوان یکی از ارزهای قابل استخراج دنیای ارز دیجیتال شناخته میشود، که بسیاری از افراد با استفاده از یک دستگاه ماینر سعی میکنند، مبلغ مناسبی را در طی مدت خاصی از طریق آن بدست آورند. هر چه دستگاه‌های ماینر قدیمی‌تر باشند، احتمال از کار افتادن و یا افزایش هزینه‌های برق در آنها بیشتر خواهد بود، در حالی که امروزه دستگاه‌های جدیدی وارد بازار میشوند که نوع مصرف برق آنها به نسبت انواع قدیمی به صرفه‌تر است. به همین دلیل، گاهی شما شاهد معرفی دستگاه‌های ماینر جدید از طریق کریپتونگار خواهید بود.

اخبار تتر

ارز دیجیتال تتر به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال مطرحی شناخته میشود که سرمایه گذاران خاص خود دارد. این ارز دیجیتال با تفاوت ساختاری به عنوان یک استیبل کوین شناخته میشود. برای کسانی که نمیدانند استیبل کوین چیست! باید بگوییم که ارزهای دیجیتال استیبل کوین به ارزهایی اطلاق میگردد که برای آنها پشتوانه‌ای تعریف شده باشد.

اخبار قیمت تتر

همانطور که گفتیم هر گونه تاثیری بر قیمت دلار میتواند تاثیر مستقیمی بر قیمت تتر داشته باشد؛ پس به همین علت اخباری که از تغییرات قیمت تتر منتشر میکنیم را میتوانیم به تغییرات قیمت دلار هم نسبت دهیم.

مقصود نهایی اخباری که در رابطه با تتر ارائه میگردد، تماما برای این است که تاثیر اتفاقات مختلف را بر روی قیمت تتر نشان دهد. به همین دلیل علاوه بر انتشار مستقیم قیمت تتر میتوانید، شاهد اخباری باشید که ممکن است در طی مدت کوتاه و یا حتی بلند مدت، موجب کاهش و یا افزایش قیمت تتر گردد.

اخبار تحلیل تتر

به حتم دست یابی به قیمت قابل پیش بینی تتر نیازمند یک سری تحلیل و بررسی است که بتوان وضعیت موجود را موشکافی کرد. بر همین اساس کاربران با استفاده از یک سری داده و یا عوامل مختلف اقدام به تحلیل شرایط ارز تتر میکنند. برای همه ارزهای دیجیتال دو نوع تحلیل قابل اتکا وجود دارد که به تحلیل‌های فاندامنتال و تکنیکال معروفند.

منبع: سایت کریپتونگار

اخبار آلت کوین‌ها

بازار ارز دیجیتال یکی از بهترین بازارهای سرمایه گذاری میباشد که هر کسی امکان حضور در این بازار را بدون وجود هیچگونه واسطه‌ای دارا است. به همین علت، بسیاری از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این بازار اقدام کرده‌اند که این سرمایه گذاری‌ها را میتوان به دو بخش تقسیم کرد؛ بخشی مربوط به سرمایه گذاری در ارز دیجیتال بیت کوین و بخشی دیگر مرتبط با سرمایه گذاری در آلت کوین‌ها. بیت کوین همانطور که میدانید، نام اولین ارز دیجیتال دنیا میباشد که بخش عمده بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده و در سمت دیگر هم که در رقابت با بیت کوین است مربوط به آلت کوین‌هاست. برای کسانی که نمیدانند آلت کوین چیست! باید بگوییم که آلت کوین به همه ارزهای دیجیتالی که گفته میشود که بعد از بیت کوین به بازار ارزهای دیجیتال معرفی شدند. پس به نوعی میتوان گفت که آلت کوین شامل مجموعه‌ای از ارزهای دیجیتال جدیدتر از بیت کوین است؛ هدف از تولید آنها این بود که ارزهای جدیدتر، با پوشش ضعف‌های بیت کوین به ارز بهتری بدل شوند؛ اما تا امروز تقریبا اکثر آنها در این امر ناکام مانده‌اند.

اخبار تحلیل آلت کوین‌ها

تحلیل‌های ارز دیجیتال دارای ارزش زیادی هستند، چرا که بواسطه همین موارد است که میتوان به پیش بینی قیمت آنها دست یافت؛ همانطور که گفته شد؛ آلت کوین به تمامی ارزهای دیجیتال بعد از بیت کوین گفته میشود. پس با این حساب تنوع و تعداد این ارزها بسیار زیاد است که نیاز به انجام تحلیل‌های مختلف را هم بیشتر میکند. برخی از این تحلیل‌ها شامل موارد زیر میشود :


تحلیل بنیادی (فاندامنتال)

تحلیل فاندامنتال یا همان بنیادی به روشی از بررسی و تجزیه داده‌ها اختصاص دارد که در آنها به بررسی شرایط اجتماعی و عمومی ارز مورد نظر پرداخته میشود. با استفاده از تحلیل بنیادی که امکان استفاده از آنها وابستگی خاصی به رسانه‌ها دارد، میتوان به نتایج قابل اتکایی دست یافت. این روش تحلیل یکی از پرکاربردترین روش‌های تحلیلی دنیای ارز دیجیتال به شمار می آید.


تحلیل تکنیکال

اما تحلیل تکنیکال، به عنوان یکی دیگر از روش‌های اصلی تحلیل ارز دیجیتال روشی است متکی بر علم ریاضیات و نمودارها بوده که به کمک آنها میتوان برای کسب اطلاع از بازه قیمتی آینده ارز مورد نظر اقدام کرد. برای استفاده از این روش تحلیل به بررسی قیمت گذشته و اخیر ارز مورد نظر میپردازند که میتواند ارز دیجیتال اتریوم، اتر، کاردانو، دوج کوین و … باشد.

اخبار صرافی آلت کوین‌ها

آلت کوین‌ها به نسبت یکدیگر دارای تفاوت‌هایی هستند که باعث میشود در هر صرافی امکان معاملات آنها وجود نداشته باشد. در همین راستا، برخی از صرافی‌ها از یک سری از آلت کوین‌ها و برخی دیگر از یک سری دیگر از آلت کوین‌ها پشتیبانی به عمل می آورند که همین مسئله باعث میشود سردرگمی خاصی برای کاربران ارز دیجیتال بوجود آید.

بعضی اوقات صرافی‌هایی که میشناسید، اعلام میکنند که قرار است، از ارز دیجیتال خاصی پشتیبانی کنند که همین مسئله موجب حضور بیش از پیش سرمایه گذاران بازار ارز برای سرمایه گذاری میشود. پس با انتشار این اخبار به حتم کمک خوبی برای تصمیمات سرمایه گذاری افراد خواهیم بود.

منبع: سایت کریپتونگار