ماشین حساب ارز دیجیتال

معاملات ارز دیجیتال فرایندی اجتناب ناپذیر در پی دستیابی به سود مورد نظر است. اما همانطور که باید بدانید، انجام این معاملات به سادگی قابل اجرا نیست چرا که هر کاربری با انواع ارزهای دیجیتال و حتی انواع ارزهای فیات سروکار دارد که هر کدام از آنها دارای قیمت‌های اختصاصی خود بوده که مدام در حال تغییر است؛ پس با این حساب امکان اینکه هر کسی بتواند به طور دقیق و راحت عملیات معاملاتی خود را انجام دهد وجود نخواهد داشت؛ مگر اینکه از یک ماشین حساب آنلاین که تمام اطلاعات لازم را در داده‌های خود دارد بتوان استفاده کرد.

ماشین حساب ارز دیجیتال چیست؟

به کمک ماشین حساب‌های ارز دیجیتال، شرایط بسیار راحتی برای سرمایه گذاران بازار آن فراهم گشته که با استفاده از این ماشین حساب‌ها میتوانند، به سادگی محاسبات ارز خود را در هر نوعی که هست انجام دهند. مثلا برای اینکه بدانند مبلغ دویست هزار تومان، چه مقدار بیت کوین است؛ تنها با جای گذاری ارقام خود در داخل این ماشین حساب‌های هوشمند، میزان بیت کوین را محاسبه میکنند.

نحوه محاسبات ماشین حساب‌ ارزهای دیجیتال

همانطور که میدانید؛ ارزهای فیات هر دقیقه از روز در حال تغییرند که علاوه بر آنها، حتی ارزهای دیجیتال هم پیوسته دچار تغییراتی میشوند که همه این تغییرات منجر به نبود ثبات قیمت برای انجام محاسبات دستی میگردد. پس برای اینکه این عمل امکان پذیر باشد؛ تمام ماشین حساب‌های معتبر ارزهای دیجیتال، در ارتباط مستقیم خود با سایت CoinMarketCap به طور لحظه‌ای از قیمت‌های جدید ارزها آگاه میگردند. شما در این وب سایت میانگین نرخ معاملات صرافی های معتبر ارز دیجیتال دنیا را خواهید دید. صرافی‌هایی نظیر بایننس، بیت مکس، بیترکس در طول روز، حجم عمده معاملات ارزهای دیجیتال در سطح دنیا را به خود اختصاص داده‌اند.

البته این نکته جا نماند که اگر شما، قیمت ارز دیجیتال مشخصی را در بین صرافی‎‌های مختلف مقایسه کنید، متوجه اختلاف قیمت کمی در حدود یک الی دو درصد خواهید شد که این اختلاف برگرفته شده از شرایط عرضه و تقاضا مرتبط با خود صرافی‌ها میباشد. مثلا ممکن است شما ارز خود را در داخل یک صرافی به حالت ذخیره نگه داشته‌اید؛ ولی اکثر کاربران، قصد اینکار را نداشته و قصد فروش ارزهای خود را داشته باشند؛ به حتم اینکار در وضعیت قیمت آن صرافی تاثیر محسوسی را خواهد داشت که موجب اختلاف قیمت در بین دو صرافی مختلف میگردد.

انواع ماشین حساب ارزهای دیجیتال

ماشین حساب‌های ارز دیجیتال دارای انواع متعددی هستند که از معروف‌ترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

ماشین حساب ارز دیجیتال SABE

با استفاده از این ماشین حساب ساده امکان اینکه بتوانید مقدار سود حاصل شده از معاملات خود را محاسبه کنید فراهم است. برای مثال در این ماشین حساب میزان ارز خریداری شده به همراه قیمت آن را وارد نموده و با توجه به ارزیابی قیمت روز، مقدار سود موجود برای معامله مدنظر، مشخص خواهد شد. همانطور که بالاتر گفته شد؛ داده‌های ماشین حساب به طور متداول بر اساس نرخ‌های CoinMarketCap به روز میشود. بنابراین میتوانید مشاهده کنید که در هر زمان چقدر پول به دست آورده‌ یا از دست داده‌اید.

ماشین حساب ارز دیجیتال Easy Bitcoin

Easy Bitcoin یک ماشین حساب کاربردی تنها مختص به ارز بیت کوین بوده که خدمات محاسباتی متنوعی را برای این نوع ارز دیجیتال ارائه میکند. در این ماشین حساب امکان درج کارمزد تراکنش‌هایی را که پرداخت کرده‌اید وجود دارد. همچنین میتوانید برنامه‌های بلند مدت و یا کوتاه مدت خود را مشخص نموده و هزینه‌های آن را محاسبه کنید.

ماشین حساب ارز دیجیتال Currexy

این ماشین حساب ابزاری ایده آل در جهت ارزیابی وضعیت بیت کوین برای سرمایه گذاری در ارزهای جدید دیگر است. شما تنها کافیست، مبلغ مورد نظر بیت کوین خود را وارد نموده و معادل ارزهای دیگر آن را مشاهده کنید.

اینها تنها چند تا از مطرح‌ترین انواع ماشین حساب‌های ارز دیجیتال هستند که برای سرمایه گذاران بازار این ارز بسیار کاربردی میباشند. پس هر کاربری برای بدست آوردن مبالغ معادل سازی شده چاره‌ای جز، استفاده از این نرم افزارها را نخواهد داشت.


منبع: cryptonegar

اخبار استخراج ارز دیجیتال

استخراج ارز دیجیتال فرایندی است که از ابتدای پدیدار شدن ارزهای دیجیتال مورد توجه سرمایه گذاران آن بوده و یکی از روش‌های کسب درآمد به شمار میرود.

از آنجایی که استخراج ارز دیجیتال در اکثر کشورهای دنیا از جمله ایران هنوز به طور دقیق و مشخص قانون‌ گذاری نشده است؛ بهتر است که سرمایه‌ گذاران و فعالان ماینینگ، اخبار این زمینه را به‌ طور منظم دنبال کرده و در جریان تغییرات و قوانین جدید آن قرار گیرند.

نحوه استخراج ارز دیجیتال به این صورت است که با استفاده از یک الی چند دستگاه ماینر، اقدام به عملیات ماینینگ کرده و در همین مسیر، دستگاه ماینر سعی بر حل معادلات طراحی شده ریاضی نموده که با حل آنها، موفق به کسب توکن‌های ارز دیجیتال میشود. معمولا برای حل معادلات این چنینی زمان بندی خاصی وجود دارد که باعث کسب ارز مشخصی در طی مدت زمان معینی میگردد.

فرایند استخراج ارزهای دیجیتال در سال‌های اول بوجود آمدن آنها، بسیار مورد توجه کاربران ارز دیجیتال قرار گرفته بود که مطرح ترین ارز استخراجی این فرایند هم مربوط به بیت کوین میشد، اما با این حال امروزه مسیر حرکتی ارز دیجیتال به سمت کاهش فرایند ماینینگ حرکت نموده، که همین مسئله باعث حساس شدن وضعیت استخراج ارز دیجیتال میشود.

در یک سری از کشورها سعی می کنند تا قوانین خاصی برای این چنین فعالیت‌هایی اعمال کنند، که همگی این موارد میتواند بر قیمت، زمان، کیفیت و سودمند بودن استخراج ارزهای دیجیتال اثر بگذارد. پس به همین علت ما سعی داریم تا با ارائه‌ی اخبار مهم و موثر در زمینه استخراج ارزهای دیجیتال به شما و کاربران دیگر این مدل ارزها، اطلاع وسیع و کاربردی را ارائه کنیم که ممکن است در تصمیمات و نحوه‌ی برنامه‌ریزی آنها نقش مهمی را ایفا کند.
از سری اخبارهایی که میتواند در رابطه با استخراج ارزهای دیجیتال مهم باشد، برای نمونه شامل موارد زیر است :


اخبار مرتبط با دستگاه‌های ماینر

از آنجایی که دستگاه‌های ماینر و یا به عبارتی دیگر همان دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال، وسیله‌ای برای دستیابی به ارز دیجیتال هستند، اخبار آنها بسیار حائز اهمیت است. برای مثال ممکن است در طی اخباری که منتشر میکنیم، شما را با انواع جدید این ماینرها آشنا کنیم که بسیار بازده بهتری نسبت به دستگاه‌های قدیمی‌تر داشته و یا اینکه اخباری را منتشر کنیم که اشاره به قوانین جدید ارز دیجیتال دارد. این موارد تنها نمونه ای از اخبار استخراج ارز دیجیتال است که  این تغییرات میتواند تاثیر ویژه‌ای بر وضعیت فعالیت شما داشته باشد. مثلا ممکن است بازده ماینرها به طور کلی کاهش یافته که این مسئله، فعالیت دستگاه ماینر شما را از به صرفه بودن خارج کند. این قضیه با افزایش هزینه‌های برق و کاهش تولید ارز به علت پیچیده‌تر شدن حل معادلات اتفاق می افتد.

در بحثی دیگر ممکن است در بعضی از کشورها استخراج ارز دیجیتال را به طور کلی ممنوع اعلام کنند که در طی این قضیه و در صورت شناسایی این چنین فرایندهایی، افراد شناسایی شده دچار مشکل نقض قوانین میشوند که این مسئله، تبعات خاص خود را با توجه به قوانین آن کشور در پی دارد.

اخبار کیف پول مناسب برای استخراج

از آنجایی که ارزهای دیجیتال استخراج شده نیازمند محلی برای ذخیره‌سازی هستند؛ میبایست از یک کیف پول ارز دیجیتال مناسب برای این امر استفاده نمود. به همین علت در اینجا با ارائه‌ی اخبار لازم در ارتباط با کیف پول‌های پشتیبانی کننده از استخراج ارزهای دیجیتال، قصد داریم شما را در انجام بهترین تصمیمات یاری کنیم.

برای نمونه اخباری که ممکن است در ارتباط با کیف پول‌های پشتیبانی کننده از عملیات استخراج منتشر شوند؛ این باشد که کیف پول x،دیگر از حمایت و ذخیره سازی ارزهای استخراجی پشتیبانی نمیکند؛ به همین صورت شما موظف به تغییر در برند کیف پول خود خواهید بود. در شکل برعکس این قضیه هم ممکن است کیف پول جدیدی فعالیت خود را در امر ذخیره‌سازی ارزهای استخراجی آغاز کند که همه‌ی این مسائل، در قالب اخبار استخراج ارائه میشود.

این موارد بخش عمده‌ اخباری است که برای موضوع استخراج ارائه میشود؛ اما به طور کلی اخبار دیگری هم هستند که برای فرایند استخراج ارزهای دیجیتال مورد توجه سرمایه گذاران و فعالان این حوزه قرار میگیرند؛ پس سعی میشود تا با درج اخبار درست و همه جانبه، به بهترین نحو ممکن اطلاعات لازم را منتشر نمود.


منبع: cryptonegar

اخبار شیبا اینو

شیبا اینو یکی از ارزهای دیجیتال جدیدی است که با استفاده از آن میتوان در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرد. این ارز که به عنوان یک میم کوین پا به عرصه ارزهای دیجیتال گذاشت، در حال حاضر به عنوان ارزی با قابلیت سرمایه گذاری مورد توجه کاربران فعال ارزهای دیجیتال است. برای کسانی که اطلاع ندارند باید بگوییم که میم کوین، به آن دسته از ارزهای دیجیتال گفته میشود که به قصد سرگرمی وارد بازار ارزهای دیجیتال شدند. اما همانطور که اشاره شد، شیبا اینو از این قضایا تا حدود زیادی فاصله گرفته و در حال حاضر مورد توجه سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته است.
از آنجایی که شیبا اینو به عنوان یکی از گزینه‌های سرمایه گذاری در بین کاربران مطرح است، میبایست از وضعیت روزانه آن به طور لحظه‌ای اطلاع حاصل کرد. مقصود اصلی ما برای دنبال کردن اخبار شیبا اینو، این است که بتوانید با دریافت اطلاعات مناسب برای کسب سود اقدام نمایید.

اخبار قیمت شیبا اینو
چه چیزی جز قیمت ارز دیجیتال ممکن است برای سرمایه گذاری سودآور مهم باشد؟ قطعا تمام اطلاعات و داده‌های موجود دیگر در ارتباط با ارز شیبا اینو، برای این است که کاربران از وضعیت قیمت این ارز دیجیتال به طور روزانه اطلاع حاصل کرده و یا اینکه قیمت آن را پیش بینی کنند.
کسانی که به شرایط موجود در بازار ارزهای دیجیتال واقف هستند، میدانند که شیبا اینو به اندازه ارزهای مطرح بازار همچون بیت کوین، اتریوم و دیگر موارد مطرح موجود در بازار معاملات ارز دیجیتال، مورد استفاده قرار نمیگیرد.
اما همین که میدانیم بخشی از جامعه فعال سرمایه گذار در ارزهای دیجیتال، سرمایه خود را برای خرید و فروش شیبا اینو به کار میبرند؛ به همین علت انتشار اخبار قیمت ارز دیجیتال را برخود واجب میدانیم. اخبار قیمت شیبا اینو را میتوان از طریق سایت کریپتونگار دریافت نموده و از این طریق سرمایه گذاری مد نظر را صورت داد. البته منظور از انتشار اخبار قیمت شیبا اینو، این میباشد که اطلاعات لازم و تاثیر گذار منتشر گردد؛ یعنی اگر تغییری در وضعیت شیبا اینو رخ داد که نیاز برای خرید و فروش این ارز دیجیتال وجود داشت، کاربران بتوانند با آگاهی از وضعیت آن اقدامات لازم را انجام دهند.
اخبار تحلیل شیبا اینو
با در نظر گرفتن اینکه شیبا اینو از یک ارز معمولی به یک ارز دارای ارزش معاملاتی بدل شده است، میتوان گفت که این ارز به مانند ارزهای دیجیتال شناخته شده‌تر بازار نیازمند یک سری تحلیل اثر بخش بوده تا بتوان از این طریق برای بدست آوردن سود اقدام کرد. از پرکاربردترین تحلیل‌هایی که از طریق آنها امکان بررسی قیمت شیبا اینو وجود دارد، میتوان به تحلیل‌های فاندامنتال و تکنیکال اشاره داشت.
تحلیل فاندامنتال یا همان تحلیل بنیادی به نوعی از تحلیل میپردازد که با استفاده از آن بتوان جو اجتماعی حاکم بر ارز دیجیتال مورد نظر، که در اینجا ارز شیبا اینو مطرح است را متوجه شد. هنگامی که از این مسئله آگاهی لازم را بدست آوردید، امکان پیش بینی و اخذ تصمیمات بهتری را خواهید داشت.
اما تحلیل تکنیکال به عنوان تحلیل کاربردی دوم در زمینه ارزهای دیجیتال، از قیمت‌های اخیر ارز دیجیتال استفاده کرده که به واسطه ارقام موجود و به کارگیری آن بر روی نمودارهای مختلف، رقم خاصی را برای مقطعی از بازه زمانی پیش رو را، پیش بینی میکند.
اگر در طول زمان و بواسطه این تحلیل‌ها نتیجه مورد توجهی حاصل شد‌؛ در این راستا اخبار لازم را به جهت استفاده معامله گران این ارز منتشر خواهیم کرد.
اخبار صرافی شیبا اینو
برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال نیازمند استفاده از یک صرافی هستید که امکان رد و بدل مالی ارزهای دیجیتال را برای شما فراهم می آورد. اما جالب است بدانید که این ارز دیجیتال دارای صرافی انحصاری خود نیز میباشد که بتوان از آن طریق به شکل راحت‌تری معاملات شیبا اینو را انجام داد. نام این صرافی Shiba Swap است.
با وجود این مسائل، هر گونه اخباری که مرتبط با صرافی‌های پشتیبانی کننده از شیبا اینو منتشر شود، بلافاصله آن را از طریق سایت کریپتونگار انتشار خواهیم داد.
با توجه به موارد اشاره شده و همچنین موارد دیگری که ممکن است مرتبط با شیبا اینو منتشر گردد؛ میتوان گفت که همه اخبار مرتبط با شیبا اینو را میتوانید از طریق کریپتونگار دریافت نمایید.

اخبار صرافی های ارز دیجیتال

تمام فعالیت‌ دنیای ارز دیجیتال وابستگی جدا‌ ناپذیری از صرافی‌های پشتیبان آن دارد. این قضیه به این شکل است که برای انجام هر معامله و یا تبدیل ارز، نیازمند استفاده از یک صرافی ارز دیجیتال خواهید بود که ترجیحا بهتر است که از اعتبار بالایی هم برخوردار باشد. هرکدام از این صرافی‌ها به نسبت یکدیگر دارای تفاوت‌های خاصی هستند که این مسئله موجب منحصر به فرد شدن هر کدام از این صرافی‌ها میشود.

اخبار قیمت ارز در صرافی‌ها

سرمایه گذاران ارز دیجیتال میتوانند برای آگاهی از قیمت ارزهای دیجیتال، از صرافی‌ها کمک گرفته و از قیمت‌ روز ارزهای مورد نظر خود مطلع گردند. اخبار قیمت ارزها به طور پیوسته منتشر شده و به طور متداول در حال تغییر است. به همین دلیل اخبار قیمت ارز در صرافی‌ها میتواند دارای اهمیت خاصی باشد. علاوه بر این، خیلی از کاربران قصد دارند که با تبدیل ارز، ارزهای دجیتال خود را به ارز فیات تبدیل کنند و از آنها به شکل معمول استفاده نمایند. به طور کلی اخبار قیمت ارز در صرافی‌های مختلف همیشه مورد استفاده است.

اطلاع از وضعیت رویکرد صرافی‌های معتبر

با گذر زمان و رویکردهای سیاسی که در وضعیت کشورهای مختلف دنیا رخ میدهد، بسیاری از صرافی‌های معتبر دنیا ملزم به تغییر رویکردهای خود خواهند شد. مثلا اعمال تحریم اقتصادی بر کشورهای خاصی همچون ایران شرایطی را ایجاد کرده است که برخی صرافی‌های ارز دیجیتال اقدام به مقابله با کاربران آن کشور تحریم شده نظیر ایران می کنند. معمولا بعد از اعلام این رویکرد، کسانی که ارزهای خود را از طریق صرافی مورد نظر معامله میکردند و یا اینکه ارزهای خود را در حساب آن صرافی ذخیره نموده‌اند، مجبور به خروج سرمایه خود از آن صرافی خواهند کرد که برای این امر، صرافی مورد نظر مدت زمان خاصی را به عنوان فرصت خروج اعلام میدارد که این مسئله را میتوانید، از طریق اخبار صرافی‌ها که ما در سایت کریپتونگار منتشر میکنیم، مطلع شوید.

شناخت صرافی‌های معتبر

اینکه بدانید کدام صرافی دارای اعتبار بوده و میتوان به آن اعتماد کرد، مسئله‌ای حساس و حیاتی است که قبل از شروع سرمایه گذاری میبایست به آن توجه لازم را داشته باشید. معمولا صرافی‌هایی که از اعتبار بین المللی برخوردارند، واقع در کشورهای خارجی هستند که این روزها به خاطر مسائل تحریم موجود، نمیتوان به راحتی در آنها معاملات خود را به انجام رساند. پس برای اینکه قادر به تشخیص صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال باشید، ملزم به دنبال کردن اخبار صرافی‌ها هستید که شما را به شناخت بهتری از آنها سوق میدهند. کسانی که به دنبال انتخاب صرافی مناسب خود هستند؛ به حتم از این طریق به نتیجه مورد انتظارشان دست میابند.


اطلاع از امنیت صرافی‌ها 

اگر به طور پیوسته اخبار ارز دیجیتال و صرافی‌های دنیا را دنبال کنید، میتوانید از میزان امنیت این صرافی‌ها هم آشنایی لازم را پیدا کنید. برای نمونه یک صرافی از شما برای شناخت بیشتر احراز هویت میکند، در حالی که صرافی دیگر به انجام اینکار اعتقادی ندارد، و یا اینکه ممکن است در تاریخچه یک صرافی، آمار هک اطلاعات و یا حتی سرقت داده‌ها ثبت شده باشد، که این چنین مسائل را میتوان به طور معمول از طریق اخبار صرافی‌ها متوجه شد.

پس با همه این تفاسیر توصیه میکنیم که با کسب اطلاعات مهم صرافی‌ها، از طریق سایت کریپتونگار، به درجه بالاتری از آگاهی رسیده و در جای مناسبی ارزهای خود را معامله کنید.

منبع:cryptonegar

اخبار متاورس

متاورس دنیای جدید و کاربردی می باشد که عرضه‌ی آن، نحوه زندگی مردم دنیا را به شدت تحت تاثیر خود قرار داده است. کسانی که به پیشرفت علم و تکنولوژی معتقدند، به حتم از این فناوری فوق‌العاده استقبال میکنند. متاورس را نمیتوان تنها به یک برنامه و یا کاربرد خاص محدود کرد. این فناوری پیشرفته دارای پتانسیلی، فرای تمام فناوری‌هایی است که تا به حال تولید شده است؛ به همین سبب سطح اهمیت متاورس بسیار زیاد است. با گذر روزها، شاهد افزایش بیش از پیش کاربران متاورس هستیم. میزان گستردگی فعالیت در دنیای متاورس به قدری زیاد است که افکار و سلیقه‌های مختلف را به سمت خود هدایت میکند.

اخبار توسعه متاورس

کسانی که با دنیای متاورس آشنا هستند، میدانند که این فناوری، تازه در ابتدای کار خود بوده و برای پیشرفت بیشتر قدم برمیدارد. پس با این حساب در طی مدت زمان‌های مختلف، ممکن است شاهد انتشار اطلاعاتی مبنی بر پیشرفت بخش خاصی از دنیای متاورس باشیم که موجب کارکرد بهتر آن شده است. در پی این اقدام، بلافاصله در اخبار متاورس به این موضوعات اشاره میگردد، که کاربران آن بتوانند از پیشرفت صورت گرفته، آگاه گردیده و برای استفاده مناسب‌تر از دنیای متاورس اقدام کنند. در برخی موارد دیگر هم ممکن است اخباری مبنی بر اضافه شدن ارز دیجیتال جدیدی برای استفاده از آن در بخش خاصی از متاورس مانند معاملات زمین را شاهد باشیم، که همین مسئله را میتوان به عنوان بخشی از اخبار توسعه متاورس در نظر داشت.

منبع: کریپتونگار